poniedziałek, 13 października 2014

Prolog

,,Zawsze trzeba podejmować ryzyko. Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie[...]."

Życie jest jak sport, jak sportowiec który walczy o wygraną, by stanąć na podium i wygrać, by wszystkie jego starania nie poszły na marne, by każdy trening, cały pot wylany nie zmarnował się i wygrał, nie tylko zawody, ale też marzenia.
Ze zwykłym człowiekiem jest tak samo, każdy z nas jest na takich zawodach i walczy o wygraną, o to by żyć pełnią życia i umrzeć spełnionym.
Ze mną jest tak samo, nazywam się Amelia Antiga i jestem nieślubną córką Stephana Antigi.
Już wkrótce dowiecie się więcej!






______________________________________________________________
Opowiadanie jest czystą fikcją 98%  jest nieprawdą! Jeśli coś ci się nie podoba - nie czytaj!
Prolog - krótko, zwięźle i mam nadzieję na temat...
Myślę że spodoba wam się i będziecie z niecierpliwością czekać na pierwszy rozdział. :)

2 komentarze:

  1. "Tak, ciąża w wieku 20 lat zmieniła wszystko. Przede wszystkim sprawiła, że zostałam kompletnie sama. Rzucono mnie na głęboką wodę i jedyne co mogłam robić to starać się, żeby nie utonąć. Nie raz życie sprawiało, że zachłysnęłam się wodą. Nie potrafiłam nawet troszkę zbliżyć się do brzegu. Dołujący był fakt, że tak na prawdę nikt tam na mnie nie czekał, bo nie było nikogo komu by na mnie zależało."

    Startuje z nowym blogiem ;) To był fragment prologu. Jeśli cię zaciekawiłam zajrzyj, oceń nawet jeśli miałyby to być słowa krytyki chętnie je przyjmę ;)

    http://only-i-want-is-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że prolog pojawił się dawno, ale mimo wszystko skomentuje. Pomysł na historię bardzo ciekawy i oryginalny. Z chęcią przeczytałabym coś takiego, więc mam nadzieję, że jeszcze wrócisz do tego bloga.
    Pozdrawiam
    Luna

    OdpowiedzUsuń